MOON & MY FEELING
MOON & MY FEELING
نگرانی هایم

همه اش طبیعی ست من مشکلی ندارم...

مگر عطش و توانایی هایم عادی ست که حالا نگران این چیز ها باشم؟!

مگر همه مشکلات من را در همین چند خط میتوان جای داد؟...

که حالا از مسخره ترین چیزها شکایت کنم...

اگر قرار است دلواپس غیر طبیعی بودنم باشم نگرانی بیشمار است...

پس زمستانی بودنم را جدی نگیر...

من نگران چیز های دیگری هستم...چیز هایی که کوچک و بزرگ نمی شناسد...

زمان و مکان نمی شناسد...انسان و غیر انسان نمی شناسد...

این ها طبیعی نیست...


نظرات شما عزیزان:

leila
ساعت15:28---4 آذر 1394
hamishe neveshtehat mano be fkr vamidare
پاسخ: :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





asal | دو شنبه 15 تير 1394برچسب:, |
About

لمس تاریکی جرئت می خواهد...!

Email | Profile
Design
Categories
Authors
Archive
Links
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 3202
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1